2015. november 1., vasárnap

Angyal mellettem - Presser-Rúzsa közös turné


Novemberben indul Presser Gábor és Rúzsa Magdi közös, tízállomásos, "Angyal mellettem" elnevezésű turnéja. 3-án Kecskeméten, 4-én Szegeden és 5-én Békéscsabán koncerteznek.

Az LGT muzsikusa tíz évvel ezelőtt tagja volt a Megasztár zsűrijének, s a kishegyesi énekesnő már az első válogatáson elvarázsolta. Útjaik akkor kettéváltak, hiszen összesen csak 21 közös fellépésük volt; igaz, Presser írt három dalt is Magdinak. Az Egyszer című szám meghódította a slágerlistákat, s ezt követően megsokasodtak a felkérések kettejük közös fellépésére. Innen a közös koncert ötlete, amelyen már nemcsak néhány dal erejéig lesznek egymás vendégei, hanem közös produkciót láthat tőlük a publikum. 



Az előadás egy részében csak ők ketten lesznek a színpadon, majd csatlakozik hozzájuk három vendégmuzsikus, Kovács Öcsi Ferenc (trombita, hegedű), Szabó Tamás (szájharmonikák) és Födő Sándor (ütőhangszerek). A régi-új dalok mellett hallható lesz Presser Gábor új, Rúzsa Magdinak írt dala is.


A 2016‑os év is egy nagy dobással kezdődik. Február 27‑én szuperkoncert lesz a Papp László Budapest Sportarénában. Ott, ahol egy évtizeddel ezelőtt kihirdették, hogy egy ifjú vajdasági hölgy nyerte meg a Megasztárt. A vendég Presser Gábor mellett Boban Marković lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése